A képviseletet a 2009. évi LXXXIX. Törvénnyel módosított 2003. évi CXXXIII. Számú Társasházi Törvény előírásai szerint végezzük.
Irodánk jelenleg a cég telephelyén működik, TeleFax, illetve üzenetrögzítő non stop rendelkezésre áll. E-mail címünkön is elérnek bennünket, sürgős esetekben is.
Elérhetőségeinket és partnereink elérhetőségét a kezelt házakban és itt a honlapon is mindig kihelyezzük.
Terveink szerint rendszeresen egyeztetett gyakorisággal és meghatározott időpontban fogadóórát tartunk a TÁRSASHÁZAKBAN, a teendők koordinálására, a tulajdonosokkal és számvizsgálókkal való egyeztetés biztosítására.
Munkánkról minden negyedévben beszámolunk és tételes kivonatot és elszámolást készítünk, negyedéves rendszerességgel a Társasházak Számvizsgáló Bizottságának.
Gazdasági, nyilvántartási kötelezettségek:
- Közgyűlések összehívása, vezetése, jegyzőkönyvek, határozatok kivonatának elkészítése, kiadása, határozatok könyvének vezetése.
- Éves beszámoló és költségvetés elkészítése, szavazás előkészítése.
- Közös költség meghatározása és közlése, albetétenként, a befizetések folyamatos nyilvántartása. A hátralékosok felszólítása, személyes egyeztetés a tartozással kapcsolatban, támogatási illetve pénzügyi lehetőségek feltárásával.
- Fizetési meghagyások elkészítése, végrehajtási eljárás megindítása közjegyző útján.
- A hat havi közös költség összegét meghaladó hátralék esetén jelzálog bejegyzés illetve végrehajtási eljárás megindítása közjegyző útján.
- Az adóhatóság felé az adatváltozás bejelentési, bevallási, fizetési kötelezettségeket teljesítjük.
- A TÁRSASHÁZ számláit ellenőrizzük, egyeztetjük a gondnokkal, SZVB-vel, gondoskodunk a kifizetésről, direkt átutalások révén.
- A bevételeket és kiadásokat számítógépes programmal folyamatosan könyveljük, az SZVB számára a gyakori és rendszeres betekintés biztosításával.
- A tulajdonosok adatainak nyilvántartását tulajdonosi bejelentések alapján folyamatosan végezzük.
- A TÁRSASHÁZAK éves rendes költségvetésének elkészítéséhez elvégezzük a lakóépületek műszaki állapotának felmérését, a szükséges felújítások árajánlatainak bekérését, előkészítve hogy a felújításokhoz igénybe vehető pályázatok, vissza nem térítendő támogatások benyújtásához szükséges határozatokat már az éves tervező közgyűlésen meg lehessen hozni.
- A megbízható kivitelező partnerek segítségével a szükséges hibaelhárításokat bejelentés alapján azok sürgősségének megfelelő gyorsasággal elvégeztetni, a gyorsszolgálatok lehető legkisebb mértékű igénybevételével.
- Az előírt érintésvédelmi, gáztömörségi tűz és villámvédelmi vizsgálatokat elvégeztetjük.
- Szükség esetén személyes részvételünkkel segítjük a biztosítási kárrendezési eljárásokat attól függetlenül, hogy közös vagy egyéni kár történt.
- A felújítási, kertrendezési stb. pályázatok anyagait elkészítjük, az önkormányzatokkal személyesen egyeztetünk. A nyertes pályázatok szerződéseit megkötjük, az elszámolást elvégezzük.
- A közös tulajdon hasznosításának lehetőségeit feltárjuk, a hasznosításra javaslatot teszünk.
- Egyedi igényekhez mérten a takarítást, közös terület tisztántartását, szeméttárolók fertőtlenítését és mozgatását, kertgondozást alvállalkozók, vagy társasházi alkalmazottak közreműködésével elvégeztetjük, rendszeresen ellenőrizzük.
Képviseleti díj összege 50-100 albatétből álló épületeknél általában: 1 200 Ft/hó + ÁFA albetétenként
Konkrét felkérésre készült ajánlatban a tulajdonosok igényeinek ismeretében határozzuk meg a képviseleti díj összegét.